אתר המבצעים המיוחדים הגדול של ישראל
בעל עסק \ אתר פרסם כאן חינם
קרקע להשקעה בחדרה בטאבו פרטית המקנה לרוכשים זכות לדירה בחדרה בעתיד
קרקע להשקעה בחדרה בטאבו פרטית המקנה לרוכשים זכות לדירה בחדרה בעתיד

קרקע להשקעה בחדרה בטאבו פרטית המקנה לרוכשים זכות לדירה בחדרה בעתיד

קרקע להשקעה 129,000 שח עד 50% מימון ויש לך זכות לדירה

תגיות: קרקע להשקעה בחדרה , קרקעות בחדרה , קרקעות להשקעה , קרקע בחדרה , זכות לדירה , דירה בחדרה , זכות לדירה בחדרה ,

לקבלת המבצע אנא מלא את הפרטים הבאים:

שם מלא*: טלפון*: דואר אלקטרוני: שלח וקבל את המבצע
אני מאשר את התקנון, קבלת מידע ומבצעים בכל האמצעים האלקטרוניים.
אני מאשר מעבר מידע למטרות שירותי דיוור ישיר.
בסימון V הינך מצורף למאגר לשירותי דיוור ישיר של שיווק און ליין שמספרו 700002685 כתובת: רביבים 52 ראש העין טל: 03.938.7542 . שיווק און ליין מספקת מידע בנושאים שונים: דפי נחיתה, אתר מבצעים, ונירשמיי לידים/פניות, הנרשמים מאשרים שליחת הצעות בנושאים שונים. אם אינך רוצה לקבל יותר הצעות מכל סוג שהוא נא לחץ על כפתור ההסרה ותוסר מרשימת הדיוור.
על מנת להסיר את עצמך מרשימת התפוצה לחץ/י כאן או שלח למיל remove@specialsdeals.co.il

              

חברת ריאלטי אקזקיוטיב מציעה למכירה קרקע להשקעה בחדרה בטאבו פרטית המקנה לרוכשים זכות לדירה בחדרה בעתיד במחיר של רק 129,000 ש"ח בלבד (במקום 450,000 ש"ח לקרקע זמינה לבנייה) ל-20 רוכשים ראשונים. אפשרות לסיוע במימון של עד 50 אחוז . כמו כן, הקרקע נמכרת ביחידות של 166 מ"ר ליחידה וכן הרוכש מקבל ליווי של שירותי משרד עו"ד מוביל.

מעט אודות תוכנית המתאר וכן פרויקט המגורים: תוכנית המתאר חד/2020 של עיריית חדרה אושרה בשנת 2005 על פי תמ"א 35 ומוגדרת כשטח מרקם עירוני. התוכנית הופקדה ע"י עיריית חדרה בשנת 2011, שטח החלקה על פי התוכנית מיועד למגורים ובשנת 12/2012 אושרה התוכנית. בהתאם לתוכנית מתחם 21 מוגדרת התוכנית כשטח מרקם עירוני לבנייה רוויה.

הרעיון המרכזי הוא יצירת רצף עירוני, פיתוח ושדרוג שכונות המגורים הסמוכות כולל פיתוח הפארק העירוני. הקרקע נמצאת בצפון שכונת חפציבה בסמוך ליער, באזור ירוק עוצר נשימה. מיקום הקרקע הינו בצמידות לאיזור בנוי, בקרבת הכניסה והיציאה של העיר. על פי התוכנית, מיועדים להיבנות על הקרקע בניינים גבוהים. למעוניינים בפרטים נוספים לגבי הקרקעות.


לא נמצאו ביקורות במבצע

כתוב ביקורת

1             5